На 18 октомври 1955 година, првиот од 923.487-те автомобили „застава 750“, популарното „фиќо“, беше произведен во фабриката „Застава“ во Крагуевац. Автомобилот, кој се појави во времето на индустрискиот развој на Југославија, беше направен по лиценца на италијански „Фиат“, по што го носи прекарот. Тоа беше национално возило, па просечниот граѓанин можеше да си го дозволи. „Фиќо“ користеа и државните служби – полиција, пошта, здравствени центри и други, пишува „24 ауто“.
Сѐ започнало откако земјата излегла од Втората светска војна. Новоформираната Сојузна Народна Република Југославија ја забрзала својата индустријализација, но стандардот и куповната моќ на нејзините граѓани останале многу ниски. Државниот врв размислувал за производство на патнички автомобили. Меѓутоа, за да може фабриката да работи одржливо, се проценило дека мора да произведува и продава најмалку 10.000 автомобили годишно.
На 18 октомври 1955 година, автомобилот „застава 750“ беше направен во „Застава“ во Крагуевац. Првата копија имала само 23 коњски сили, а последната, произведена во 1985 година, 27 коњски сили и денес се чува во музејот „Застава“. Во светот биле произведени вкупно пет милиони примероци од овој автомобил, повеќето од нив во фабриката во Торино, 2.695.197, во „Застава“ 923.487, во Шпанија 814.926, во Аргентина 304.016, во Германија 172.000 и во Чиле околу 12.000 автомобили.