„Сникерс“ крена многу прашина во Шпанија со својата реклама. Таа беше повлечена, а компанијата се извини за недоразбирањето што рекламата можеби го предизвикала, откако рекламата од 20 секунди беше осудена во јавноста за хомофобија.

Во рекламата се гледа шпанскиот инфлуенсер Алес Гибаја како нарачува „секси сок од портокал“, додека неговиот пријател разменува збунети погледи со келнерот. Келнерот потоа одговара со тоа што му понуди на Гибаја снејкерс сладолед-чоколадо, а по еден залак, Гибаја се „трансформира“ во брадест човек со длабок глас.

„Подобро?“, го праша пријателот. „Подобро“, одговара човекот додека раскажува нараторот, „Не си свој кога си гладен“.

– Државната федерација на лезбејки, хомосексуалци, транс луѓе и бисексуалци беше меѓу оние кои ја осудија рекламата, велејќи во твит дека „е срамно и тажно што постојат компании кои продолжуваат да ги одржуваат стереотипите и промовираат хомофобија – пишува „Гардијан“.

Се вклучи и шпанската министерка за еднаквост Ирина Монтеро.

– Се прашувам кој би помислил дека е добра идеја да се користи хомофобијата како деловна стратегија. Нашето општество е разновидно и толерантно. Се надевам дека оние што имаат моќ да одлучат што гледаме и слушаме во реклами и ТВ програми, исто така, ќе научат да бидат такви – напиша таа на Твитер.

„Сникерс“ соопшти дека веднаш ќе ја повлечат рекламата и се извини за какви било недоразбирања што би можеле да произлезат од кампањата.

– Во оваа кампања, сакавме на пријателски и весел начин да пренесеме дека гладот ​​може да го промени карактерот. Во ниту еден момент немаше намера да се стигматизира или навреди некое лице или колектив – се вели во соопштението објавено на Интернет.

Инцидентот се случува неколку недели откако Шпанија ја потресе инцидентот во кој беше фатално претепан млад хомосексуалец. Убиството на 24-годишниот Самуел Луиз, опишан од шпанскиот премиер Педро Санчез како „дивјачки и безмилосен чин“, предизвика протести низ целата земја. Во врска со случајот досега се уапсени шест лица, меѓу кои и двајца малолетници.

– Признаваме дека направивме грешка и веднаш ја отстранивме содржината преку Интернет. Земаме права и вклучување сериозно, сакаме свет каде секој е слободен да биде свој и веруваме дека како работодавач и огласувач имаме улога и одговорност во создавањето на таков свет. Ќе ја искористиме можноста да слушаме и да учиме од оваа грешка и да бидеме подобри во иднина – рече портпаролот на компанијата – Марс Вригли.