Разбирањето на уметничките дела дозволува да предизвика емоции кај вас, без разлика каква е. Дури и ако не знаете многу за уметност, можете да ја разберете, да ја доживеете на специфичен начин. Уметноста во деловните ентериери носи многу придобивки за вработените и за сите оние што го посетуваат просторот, соработниците и клиентите. Пред сѐ уметничките дела имаат поволен ефект врз емоционалните и психолошките процеси на луѓето – имаат стимулирачки и смирувачки ефект – даваат инспирација за работа, но и за пауза.
Вработените што се преокупирани со работа понекогаш не можат да го преместат своето размислување надвор од дадената рамка за решавање проблеми, така што уметноста е таму за да обезбеди креативно, неочекувано и инвентивно размислување. Уметноста ги подобрува мотивацијата и креативноста и има позитивен ефект врз социјалните интеракции, така што меѓуколегијалните односи, како и деловните, се подобруваат на несвесно ниво без напор.
Имено, уметноста создава специфична атмосфера. Со внимателно избирање уметнички дела, се охрабруваат разните посакувани деловни резултати. Ако просторот е посветен на креативни состаноци каде што се случуваат обемна размена на идеи и дискутирање во живо, уметничките дела чии уметнички карактеристики се интензивни, формите невообичаени, се нагласуваат контрастите би имале охрабрувачки и инспиративен ефект. Уметноста во тој случај би обезбедила нова перспектива за проблем, ситуација или потенцијално решение.
Под услов одреден простор да се користи за преговори, склучување договори, понуди и финализирање решенија, уметничките дела во него треба да создадат атмосфера на мир, да содржат елементи што визуелно го смируваат набљудувачот, со цел да се постигнат посакуваните резултати од двете страни во мирен дух. Во просториите, пак, каде што вработените се среќаваат за ручек и релаксација, уметничките дела се таму за да дадат забава и одмор. Затоа, уметноста во деловниот простор треба да ја следи функцијата на просторот и да создаде поволна атмосфера за развој на бизнисот, оставајќи ги и вработените и клиентите задоволни.

Покрај тоа што им служи на луѓето, уметноста ѝ служи и на самата компанија – успехот на бизнисот и угледот на компанијата. Избраните дела влијаат на угледот преку создавање идентитет на деловниот простор, а со тоа и на компанијата. Компанија што избира современа уметност за декор на своите простори, испраќа порака за сопствената модерност, вклучување во современите културни трендови и следење на трендовите. Купувањето и изложувањето современа уметност, исто така, зборува за вредностите на компанијата – поддршка на развојот на културната сцена преку негување на културната разновидност и препознавање и поттикнување млади таленти.
Промовирањето на уметноста како вредност е она што најексплицитно зборува за идентитетот на компанијата. Со инвестирање во уметност, компанијата станува активен учесник во културата преку насочување на тековите на пазарот на уметност, што поволно влијае на статусот на компанијата во заедницата во која работи. Уште од пионерската уметничка колекција на Дејвид Рокфелер, во 1950-тите години, корпоративните уметнички колекции станаа обележувачи на деловниот успех, стандардите и статусот на компаниите, како и основање на компанијата и нејзината репутација.