Со забрзувањето на растот на светската трговија, паралелен раст забележа и бродската индустрија, а се зголеми и бродскиот капацитет. Капацитетот на контејнерските товарни бродови се зголеми 1.500 отсто од 1968 година и речиси двојно во последната деценија. Растот на бродската индустрија и капацитетот на бродовите одиграа клучна улога во креирањето на современата економија, за сметка на големината на бродовите, поради што пристаништата и каналите се најдоа во меѓусебен судир.
Големите товарни бродови се поефикасни и поеколошки, но нивното товарање со голем број контејнери во висина ги изложува на поголемо влијание на силните ветрови додека товарањето во ширина може да ги зголеми хидродинамичките сили поради што тешко се маневрираат во тесни простори, како пристаништата и каналите.