Идејата да му се остане лојален на еден работодавец цел живот ги зачудува повеќето помлади луѓе, иако овој модел не беше невообичаен пред само една генерација. Бројките на Организацијата за економска соработка и развој (ОЕЦД) покажуваат дека вработените во Италија се најверни меѓу земјите во ОЕЦД, кои во просек минуваат по 12,2 години со еден работодавец. Европејците од југот и Французите во просек се задржуваат подолго кај еден работодавец, додека вработените во Велика Британија и во Ирска повеќе сакаат да менуваат нови работодавци. Тие остануваат кај еден работодавец само осум, односно само 7,9 години.
Надвор од Европа, вработените ги менуваат своите компании уште почесто. Во Бразил, тие добиваат нова работа на секои 7,2 години (податок од 2018 година), додека во Јужна Кореја остануваат кај еден работодавец во просек само 5,9 години, што е најниско ниво во ОЕЦД. Особено младите луѓе во земјата сѐ почесто ги менуваат своите работодавци. Според Ројтерс, корпоративната култура и едни од најдолгите работни часови во светот поттикнуваат сѐ повеќе вработени од пониските скалила во хиерархијата да се откажат од работните места. Всушност, давањето отказ беше меѓу првите десет новогодишни одлуки во земјата за 2020 година.