Стопанска банка станува најголема продажна мрежа за осигурување

180

Стопанска банка го презентира својот најнов проект, со кој ја збогатува својата содржина, односно понудата на кредитни производи со вклучено осигурување, меѓутоа и дополнително на тоа станува најголемата продажна мрежа на осигурителни полиси во Република Македонија.

Со вчерашната конференција, Стопанска банка АД – Скопје го започна одбележувањето на својот 75-годишен јубилеј, како и почнувањето на банкоосигурувањето во соработка со „Кроација осигурување/неживот“ и „Уника лајф“. Преку своите 65 филијали, контакт-центарот што работи нонстоп и со повеќе од 120 лиценцирани застапници во осигурувањето, банката на пазарот нуди најголема продажна мрежа на осигурителните производи, со што осигурувањето станува подостапно за секого. Осигурувањето е дел од финансискиот систем на државата и претставува комплементарна дејност на банкарското работење, насекаде во светот. Улогата на Стопанска банка е да обезбеди едукација на клиентите за предностите на осигурувањето и за додадената вредност што ја добиваат преку користењето банкарски производи со вклучено осигурување.

– Осигурувањето во глобални рамки е веќе нераздвојно од класичните банкарски производи, а во Стопанска банка на клиентите им овозможува синергија, односно додадена вредност при користење на кредитните производи. Имено, сигурноста што ја добиваат клиентите со животното или осигурувањето од незгода е во поддршка на реализација на нивните планови, а банката го поддржува направениот избор со дополнителни поволности. Ни претставува задоволство што клиентите веќе ја препознаваат новата понуда на производите со вклучено осигурување, што е мотив повеќе за нас да продолжиме со понатамошен развој – изјави Диомидис Николетопулос, генерален и извршен директор на Стопанска банка АД-Скопје.

Со реализација на повеќе од пет илјади полиси преку банката во делот на животното и неживотното осигурување и позитивни реакции од клиентите, посебна популарност добиваат бесплатното годишно патничко осигурување, кое го добиваат сите нови и постојани корисници на кредитните картички виза и мастеркард на Стопанска банка, кое се активира преку филијала или контакт-центарот, кредитите со вклучено животно осигурување (потрошувачки, станбени, хипотекарни) со преференцијални услови и кредитите со вклучено осигурување од незгода и годишен ваучер од 400/600 денари, кој клиентите ќе го користат за друга осигурителна полиса набавена од банката.

– Поврзувањето на различните финансиски производи е веќе добро етаблиран тренд на пазарите во светот. Имајќи предвид дека осигурителните и банкарските производи тесно се дополнуваат, во интерес на корисниците направивме соработка со Стопанска банка АД – Скопје. Истовремено креираме и еден нов тренд на финансискиот пазар, кој ќе придонесе за дополнителен развој на услугите во интерес на корисниците – изјави Гоце Вангеловски, генерален извршен директор на „Кроација осигурување“.
Покрај понудата на банкарски производи со вклучено осигурување, клиентите ќе можат да ги добијат и сите други видови осигурување, како што се имотно/домаќинско и патничко осигурување со повластени цени, автоодговорност, зелен картон, каско-осигурување, осигурување од незгоди и слично.

– Ни претставува особено задоволство можноста да го претставиме стратегиското партнерство со Стопанска банка во понудата на животно осигурување под исклучително достапни услови, достапно преку 65-те филијали на „Уника груп“. Партнерството со оваа банка е идеална комбинација што ќе ни овозможи да реализираме значаен развој на животното осигурување во Македонија – изјави Александра Шкемби-Антовска, генерална извршна директорка на „Уника лајф“.